BREAKING NEWS: de Achilles webshop is ONLINE!

In deze gloedjenieuwe webshop moeten alle (!) jeugdleden van A2 tot en met F hun nieuwe wedstrijdshirt aanschaffen (bestel deze uiterlijk voor 23/11!), deze zullen in januari geleverd worden. Máár: je kunt óók alvast de nieuwe kleding- en productlijn van Erima scoren, die ontvang je dan al eerder! Afgelopen week zag je de aanvoerders van Achilles 1 en 2 al in deze prachtige nieuwe kleding op alle socials, maar nu kan iedereen deze kleding aanschaffen.. Of op het verlanglijstje zetten voor Sinterklaas of Kerst natuurlijk! Lees verder voor alle informatie. [UPDATE 19/11: vragen over trainingsbroeken, maatvoering en betaalregeling]

Algemene (clubtenue)-vragen

Moet ik (voor mijn kind) een nieuw Achilles-shirt kopen?
Ja, alle jeugdspelers uit de A2 tot en met F (én voor spelers uit Achilles 3 die nog geen eigen shirt hebben!) is dit inderdaad verplicht. Het huidige sponsorschap met MijnDomein en SNS verloopt, die shirts worden in januari ingenomen.

Het nieuwe shirt kost €33,50. Ouders (en evt. spelers uit 3) moeten het nieuwe shirt vóór maandag 23 november bestellen, zo hebben wij in één keer een overzicht van de benodigde maten. Alle nieuwe wedstrijdshirts worden in januari in één keer uitgeleverd, de huidige shirts met daarop MijnDomein en SNS worden dan ingenomen. Heb je op maandag 23 november geen nieuw shirt besteld? Dan kun je in januari dus niet korfballen. Zorg dat je op tijd bent dus!

Voor alle andere spelers in de senioren is een nieuw shirt niet verplicht, het krijgt dezelfde look als het huidige shirt.

Let op! Bestel je alléén een wedstrijdshirt?! Klik dan na het bestellen bij verzendmethode voor 'NVT, ik bestel alleen een wedstrijdshirt'. We leveren alle wedstrijdshirts in één keer uit half januari, waarschijnlijk in de Sportcampus. Meer informatie hierover volgt zodra we weten of en wanneer de competitie start. Bestel je ook andere items en wil je die graag thuisbezorgd hebben? Kies dan voor verzendmethode 'Thuis bezorgen'!

Ben ik ook verplicht om een nieuw trainingspak te kopen?
Nee, dit is niet verplicht. Afgelopen jaar hebben we afgesproken dat alle jeugdspelers uit de A tot en met F hun huidige Patrick-trainingspak mogen houden en blijven gebruiken. Het aanschaffen van het nieuwe pak is dan ook ieders eigen keuze. Máár… We kunnen je vertellen dat ze wél heel mooi zijn! ;-)

Ik zie drie verschillende trainingsjasjes/truien? Welke moet ik nou hebben?
Degene die jij het fijnst of mooist vindt! We hebben voor ieder wat wils: een trainingsjack zonder capuchon, een trainingsjack mét capuchon en een hoodie. De look & feel is van allemaal hetzelfde. Wil je hetzelfde als de spelers van Achilles 1 en 2? Kies dan voor het trainingsjack mét capuchon!

[UPPDATE] En hoe zit het met al die trainingsbroeken dan? 
Ook daar hebben we verschillende opties. Alle broeken zijn gewoon zwart en passen overal bij. We hebben voor kids twee broeken: een gewone en eentje met wat smallere pijpen. Voor dames en heren geldt hetzelfde, waarbij de gewone broek ook nog lengtematen heeft (regulier, lang en kort). De smallere broek is unisex, die kent alleen standaardmaten. De broek met smallere pijpen (de unisex broek!) is trouwens de broek die de selectie zal dragen!

Kan ik ergens ook kleding passen?
Helaas kunnen we vanwege de huidige coronamaatregelen geen pasmoment organiseren. Wél kunnen we inmiddels uit ervaring vertellen dat de maten eigenlijk heel goed overeenkomen met de kledingmaten die je normaal draagt. Bij kids wordt een tussenmaatje overgeslagen, kies daar vanzelfsprekend het maatje groter.

[UPDATE] Ja ehh, maar hoe weet ik dan welke maat ik moet hebben?
We snappen dat het een beetje ingewikkeld is om zonder voorkennis, bij een nieuw merk, via een webshop een nieuw shirt te bestellen. We denken graag mee. We kunnen allereerst zeggen dat de maten eigenlijk heel goed overeenkomen met de normale maten. Bij kids wordt een tussenmaatje overgeslagen, kies daar vanzelfsprekend het maatje groter. Hangt jouw kind tussen de grootste kindermaat (164) en een volwassen maat in? Misschien helpt het om te weten dat bijvoorbeeld..

  • Bij de senioren Ilan en Wesley maat S dragen. Heren als Cino, Luca, maar ook de A1 heren dragen een M. Menno, Dylan en Noa gaan voor een L.
  • Voor dames geldt dat bijvoorbeeld Yara en Merel uit de A1 maat 36 dragen. Is jouw kind/ben jij wat langer, dan is maat 38 misschien een betere optie.

Hieronder hebben we voor de kindermaten een maattabel gemaakt, misschien geeft dat een extra richtlijn! 

afmetingen%20shirts.jpg

Klik op de afbeelding of hier voor een vergroting.

Kan ik de kleding ook zónder Achilles-logo bestellen?
Eh.. Nee. ;-) Het is de Achilles-webshop, dus alle items worden standaard voorzien van het prachtige Achilles-logo, dit is bij de prijs inbegrepen dus je betaalt hier niets extra voor. Alleen de trainingsbroeken krijgen deze niet, omdat het jasje/de trui al het logo krijgen.

Wat zijn het trouwens voor gekke, kortingsprijzen?
Tíkkie gek inderdaad, het is geen uitverkoop, maar: wél goed nieuws! Leden van Achilles krijgen namelijk standaard 15 procent korting op de catalogusprijzen van Erima, deze zijn automatisch verwerkt en dat is de lagere prijs die je ziet. Mooi meegenomen! En nóg mooier: met elke bestelling steun je ook Achilles, want de club ontvangt een percentage van iedere bestelling! Houd je vooral niet in tijdens het shoppen dus ;-)

[UPDATE] Ik wil graag shirts op tijd bestellen voor mijn kind(eren), maar .. Ik vind het best wel aan de prijs en kan het niet in één keer missen. Kunnen we hier iets over afspreken?
Maar natuurlijk, we snappen dat het nieuwe shirt een behoorlijk investering kan zijn, dus als het nodig is denken we zeker met je mee. Achilles is ook in dit geval méér dan een club. Stuur ons even een mailtje via clubtenue@hkvachilles.nl, we zullen hier vanzelfsprekend vertrouwelijk mee omgaan. Wij zorgen dan dat Achilles het wedstrijdshirt in eerste instantie aanschaft en dat je deze daarna in termijnen terugbetaald. Vanaf januari wordt dan vier maanden €8,38 per shirt geincasseerd. Je ontvangt het shirt uiteraard tegelijkertijd met alle anderen, no questions asked. 
Voor je ons mailt.. Heb je al eens van de Ooiervaarspas en Stichting Leergeld gehoord? Misschien ken je het allang - maar sommige Achillianen kennen het misschien nog niet. De overheid en de gemeente vinden het belangrijk dat sporten voor iedereen bereikbaar is, daarom zijn er allerlei financiële oplossingen. Via de Ooievaars pas kun je korting krijgen op de contributie (tot 100%!) en via Stichting Leergeld kun je een aanvraag doen voor een waardebon voor sportkleding. Kijk daarom ook zeker even of je daar misschien aanspraak op hebt!

  • https://ooievaarspas.nl/ooievaarsregelingen/informatie-over-de-ooievaarspas/50-korting-voor-meerdere-activiteiten/
  • https://www.leergelddenhaag.nl/sport-en-cultuur

Wat is de levertijd van de wedstrijdshirts en andere producten?

  • Het wedstrijdshirt wordt in december in productie genomen en deze leveren we half januari uit. Wanneer jij jouw oude shirt komt inleveren, ontvang je direct jouw nieuwe shirt. Zo kom je niet zonder shirt te zitten! De datum van dit ruilmoment volgt zodra we meer weten over de start van de competitie.
  • Alle óverige kleding en producten uit de webshop, worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd, je kunt het laten thuisbezorgen of ophalen bij Zeefdruk Westland.

Hè? Ik heb een wedstrijdshirt nodig, maar ik wil ook een trainingspak of ander product. Het shirt wordt pas in januari geleverd... Kan ik dan alles wel vast in één keer bestellen?
Zeker weten. Als je naast een wedstrijdshirt, ook één van de andere items wil bestellen is juist het handig om alles in één keer te bestellen. De wedstrijdshirts delen we pas in januari uit, maar alle andere items kun je gewoon binnen 5 tot 7 werkdagen ophalen of thuisbezorgd verwachten.
Wanneer je naast het wedstrijdshirt ook andere items bestelt, die je thuisbezorgd wil ontvangen, vergeet dan niet voor de verzendmethode ‘Thuis bezorgen’ te kiezen. Je betaalt altijd maar één keer verzendkosten.

Enne, als ik alleen een wedstrijdshirt bestel die jullie straks uitdelen, moet ik dan verzendkosten betalen?
Zéker niet! Als je alléén een wedstrijdshirt bestelt, kies dan bij verzendmethode voor ‘NVT, ik bestel alleen een wedstrijdshirt’. We leveren alle wedstrijdshirts in één keer uit half januari, waarschijnlijk in de Sportcampus. Meer informatie hierover volgt dus zodra we weten of en wanneer de competitie start.

Ik wil graag een item cadeau doen voor Sinterklaas of Kerst, wanneer moet ik dan uiterlijk bestellen?
Wil je er zeker van zijn dat je een trainingspak of hoodie door Sinterklaas voor de deur kunt laten zetten, óf onder de kerstboom kunt leggen, houd dan rekening met de volgende datums:

  • Wanneer je jouw bestelling vóór dinsdag 24 november plaatst, heb je jouw bestelling vóór donderdag 3 december in huis. Dit geldt voor alle kleding en producten, behalve het wedstrijdshirt.
  • Wanneer je jouw bestelling vóór vrijdag 11 december plaatst, heb je jouw bestelling vóór woensdag 23 december in huis. Dit geldt voor alle kleding en producten, behalve het wedstrijdshirt.

Webshopvragen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Om een bestelling te plaatsen, hoef je geen account aan te maken. We hebben alleen jouw gegevens nodig om deze bestelling te kunnen voldoen. Een account is wel handig, wanneer je later nog iets wil bestellen, dan onthoudt de webshop jouw gegevens.

Wat zijn de bezorgkosten?
Je kunt in de webshop kiezen voor ‘Ophalen bij Zeefdruk Westland’, of voor 'Thuis bezorgen' (via PostNL). Ophalen is uiteraard gratis, voor het thuisbezorgen wordt €6,95 gerekend. Zodra jouw bestelling bij Zeefdruk Westland de deur uit gaat, kun je jouw bestelling volgen met de Track & Trace-code die je in jouw mail ontvangt. Bestel je alleen een wedstrijdshirt, kies dan voor ‘NVT, ik bestel alleen een wedstrijdshirt’. We leveren alle wedstrijdshirts in één keer uit half januari, waarschijnlijk in de Sportcampus, hiervoor betaal je dan natuurlijk geen bezorgkosten. Meer informatie hierover volgt zodra we weten of en wanneer de competitie start.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hoe kan dit?
Dát is gek. Soms belanden mailtjes van orderbevestigingen nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Heb je daar al gekeken? Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen. Twijfel je? Dan kun je altijd contact opnemen met Zeefdruk Westland, via webshopachilles@zeefdrukwestland.nl of 0174 - 24 10 18.

Hoe werkt het betalen, en ontvang ik daarvan een bevestiging?
Het minst leuke gedeelte van shoppen, maar het hoort erbij: betalen. Dit kan in de webshop heel makkelijk via iDeal, waar je met de meeste banken kunt betalen. Naast de orderbevestiging, ontvang je ook een betalingsbevestiging. Nog niet gekregen? Check wederom even je spambox. Is op je bankafschrift te zien dat het bedrag is afgeschreven? Dan kun je er vanuit gaan dat jouw betaling en bestelling gelukt zijn. Twijfel je? Dan kun je altijd contact opnemen met Zeefdruk Westland, via webshopachilles@zeefdrukwestland.nl of 0174 - 24 10 18.

Wat moet ik doen als ik een item mis of iets verkeerds ontvangen heb?
We hopen het natuurlijk niet, maar het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan met het verwerken van jouw bestelling. Sorry! In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met Zeefdruk Westland, via webshopachilles@zeefdrukwestland.nl of 0174 - 24 10 18. Menno gaat dan zo snel mogelijk samen met jou op zoek naar de beste oplossing!

Tóch nog een andere vraag?!
Heb je een vraag over de kleding die hier niet tussen staat? Je kunt Mieke en Desiree altijd een mailtje sturen via clubtenue@hkvachilles.nl. Ben je al aan het bestellen geslagen en heb je een vraag over het bestelproces of de webshop? Dan kun je het best direct contact opnemen met Menno, via webshopachilles@zeefdrukwestland.nl of 0174 - 24 10 18.

En dan nu: ga raaaaazendsnel naar onze webshop om een wedstrijdshirt te bestellen en/of verder te shoppen. Hopelijk kunnen we iedereen snel in zijn of haar nieuwe outfit zien shinen!

Webshop

hkvachilles.clubwereld.nl

Achilles-webshop.JPG

Datum 19-11-2020 09:00
Tags