Reminder: Achilles-kleding onder de kerstboom!

Kijk deze Achillianen eens shínen in hun nieuwe Achilles hoodie of trainingspak... Wil jij dit nou ook, voor jezelf, of iemand anders? Wanneer je vóór aanstaande vrijdag 11 december besteld, dan zorgt onze hoofdsponsor Zeefdruk Westland ervoor dat jouw bestelling nog op tijd binnen is om onder de kerstboom te kunnen leggen! Enne: met iedere bestelling steun je Achilles, want de club ontvangt een percentage van de opbrengsten. Prima reden om te shoppen dus! ;-) Je vindt de webshop bovenin het menu hierop de website, of via www.hkvachilles.clubwereld.nl!

Algemene vragen

Ben ik verplicht om een nieuw trainingspak te kopen?
Nee hoor, dit is niet verplicht. Afgelopen jaar hebben we afgesproken dat alle jeugdspelers uit de A tot en met F hun huidige Patrick-trainingspak mogen houden en blijven gebruiken. Het aanschaffen van het nieuwe pak is dan ook ieders eigen keuze. Máár…  Ze zijn wel héél mooi!

Ik zie drie verschillende trainingsjasjes/truien? Welke moet ik nou hebben?
Degene die jij het fijnst of mooist vindt! We hebben voor ieder wat wils: een trainingsjack zonder capuchon, een trainingsjack mét capuchon en een hoodie. De look & feel is van allemaal hetzelfde. Wil je hetzelfde als de spelers van Achilles 1 en 2? Kies dan voor het trainingsjack mét capuchon!

En hoe zit het met al die trainingsbroeken dan? 
Ook daar hebben we verschillende opties. Alle broeken zijn gewoon zwart en passen overal bij. We hebben voor kids twee broeken: een gewone en eentje met wat smallere pijpen. Voor dames en heren geldt hetzelfde, waarbij de gewone broek ook nog lengtematen heeft (regulier, lang en kort). De smallere broek is unisex, die kent alleen standaardmaten. De broek met smallere pijpen (de unisex broek!) is trouwens de broek die de selectie zal dragen!

Kan ik ergens ook kleding passen?
Helaas is het passen van kleding vanwege de huidige coronamaatregelen niet mogelijk. Wél kunnen we inmiddels uit ervaring vertellen dat de maten eigenlijk heel goed overeenkomen met de kledingmaten die je normaal draagt. Bij kids wordt een tussenmaatje overgeslagen, kies daar vanzelfsprekend het maatje groter

Kan ik de kleding ook zónder Achilles-logo bestellen?
Eh.. Nee. ;-) Het is de Achilles-webshop, dus alle items worden standaard voorzien van het prachtige Achilles-logo, dit is bij de prijs inbegrepen dus je betaalt hier niets extra voor. Alleen de trainingsbroeken krijgen deze niet, omdat het jasje/de trui al het logo krijgen.

Wat zijn het trouwens voor gekke, kortingsprijzen?
Tíkkie gek inderdaad, het is geen uitverkoop, maar: wél goed nieuws! Leden van Achilles krijgen namelijk standaard 15 procent korting op de catalogusprijzen van Erima, deze zijn automatisch verwerkt en dat is de lagere prijs die je ziet. Mooi meegenomen! En nóg mooier: met elke bestelling steun je ook Achilles, want de club ontvangt een percentage van iedere bestelling! Houd je vooral niet in tijdens het shoppen dus ;-)

Wat is de levertijd van alle producten?

Alle kleding en producten uit de webshop, worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd, je kunt het laten thuisbezorgen of ophalen bij Zeefdruk Westland. Wil je zeker weten dat je je items voor Kerst in huis hebt? Plaats jouw bestelling dan vóór vrijdag 11 december!

Webshopvragen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Om een bestelling te plaatsen, hoef je geen account aan te maken. We hebben alleen jouw gegevens nodig om deze bestelling te kunnen voldoen. Een account is wel handig, wanneer je later nog iets wil bestellen, dan onthoudt de webshop jouw gegevens.

Wat zijn de bezorgkosten?
Je kunt in de webshop kiezen voor ‘Ophalen bij Zeefdruk Westland’, of voor 'Thuis bezorgen' (via PostNL). Ophalen is uiteraard gratis, voor het thuisbezorgen wordt €6,95 gerekend. Zodra jouw bestelling bij Zeefdruk Westland de deur uit gaat, kun je jouw bestelling volgen met de Track & Trace-code die je in jouw mail ontvangt, of Menno houdt je op de hoogte via WhatsApp.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hoe kan dit?
Dát is gek. Soms belanden mailtjes van orderbevestigingen nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Heb je daar al gekeken? Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen. Twijfel je? Dan kun je altijd contact opnemen met Zeefdruk Westland, via webshopachilles@zeefdrukwestland.nl of 0174 - 24 10 18.

Hoe werkt het betalen, en ontvang ik daarvan een bevestiging?
Het minst leuke gedeelte van shoppen, maar het hoort erbij: betalen. Dit kan in de webshop heel makkelijk via iDeal, waar je met de meeste banken kunt betalen. Naast de orderbevestiging, ontvang je ook een betalingsbevestiging. Nog niet gekregen? Check wederom even je spambox. Is op je bankafschrift te zien dat het bedrag is afgeschreven? Dan kun je er vanuit gaan dat jouw betaling en bestelling gelukt zijn. Twijfel je? Dan kun je altijd contact opnemen met Zeefdruk Westland, via webshopachilles@zeefdrukwestland.nl of 0174 - 24 10 18.

Wat moet ik doen als ik een item mis of iets verkeerds ontvangen heb?
We hopen het natuurlijk niet, maar het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan met het verwerken van jouw bestelling. Sorry! In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met Zeefdruk Westland, via webshopachilles@zeefdrukwestland.nl of 0174 - 24 10 18. Menno gaat dan zo snel mogelijk samen met jou op zoek naar de beste oplossing!

Tóch nog een andere vraag?!
Heb je een vraag over de kleding die hier niet tussen staat? Je kunt Mieke en Desiree altijd een mailtje sturen via clubtenue@hkvachilles.nl. Ben je al aan het bestellen geslagen en heb je een vraag over het bestelproces of de webshop? Dan kun je het best direct contact opnemen met Menno, via webshopachilles@zeefdrukwestland.nl of 0174 - 24 10 18.

En dan nu: ga raaaaazendsnel naar onze webshop om een wedstrijdshirt te bestellen en/of verder te shoppen. Hopelijk kunnen we iedereen snel in zijn of haar nieuwe outfit zien shinen!

Webshop

hkvachilles.clubwereld.nl

Achilles-webshop.JPG

Datum 09-12-2020 11:30
Tags